GYÍK
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Visszaadhatom a megvásárolt terméket?
Természetesen! Az interneten kötött szerződéstől az ügyfél indoklás nélkül elállhat a termék birtokba vétele napjától számított 14 (tizennégy) napon belül, vagy amikor az utolsó terméket a fuvarozótól eltérő, az ügyfél által megjelölt harmadik személy birtokába került.
Az elállás érdekében a Vevő köteles erről az Eladót postai úton küldött egyértelmű elállási nyilatkozat útján tájékoztatni, vagy az elállási nyilatkozatot kitöltve és e-mailben elküldeni a dstreethu@dstreet.eu címre. A formanyomtatvány mintája itt érhető el. A nyomtatvány használata nem kötelező. Az ügyfél bármilyen más egyértelmű elállási nyilatkozatot is küldhet a dstreethu@dstreet.eu címre. A bejelentkezett vásárló a webshop rendszerben a fiókjában elérhető fülön keresztül saját maga is hozzáadhat visszárut.
Hogyan küldhetem vissza az árut?
Küldje vissza a ruhadarabot a vásárlást igazoló bizonylattal és egy kitöltött visszaküldési űrlappal együtt az alábbi címre:
- "D-TEX" Sp. z o.o.
- ul. Jana Długosza 5
- 98-300 Wieluń
Ha nincs lehetősége nyomtatásra, csatolhat egy kézzel írott űrlapot, amelyen szerepel:
- Az Ön bolti bejelentkezési vagy rendelési száma;
- Név és kapcsolattartási telefonszám.
Mennyi ideig tart a visszaküldés feldolgozása?
A visszaküldéseket legkésőbb a Dstreet által történő kézhezvételtől számított 14 napon belül kerülnek elbírálásra, a törvényben meghatározott szabályoknak megfelelően.
Emlékezzen rá:
- A visszaküldés az Ön költségére történik. Ez a költség nem kerül megtérítésre;
- Ne küldjön nekünk vissza csomagokat "utánvéttel” - technikailag nincs lehetőségünk ilyen csomagokat fogadni.
A csomagok biztonsága és a kézbesítés gyorsasága érdekében javasoljuk, hogy az árukat futárszolgálattal küldjék vissza
Mikor kapom vissza a fizetségemet?
A visszatérítést azonnal megkapja, amint a visszaküldött csomag megérkezik a raktárunkba, és azt átvizsgáltuk. Ez általában nem tart tovább 14 napnál. A visszaküldés státuszát ellenőrizheti az áruházi panelen, vagy annak a szállítónak a nyomon követési száma alapján, amellyel a csomagot az áruházunkba küldte.
Hogyan tehetek termékreklamációt?
A termékek boltunkban történő reklamálásával kapcsolatos részletekért lásd a Visszaáru és reklamáció fület
Mennyi időm van a termék reklamálására?
Az üzletben vásárolt valamennyi termék esetében Önt a 2014. május 30-i fogyasztói jogokról szóló törvény értelmében a vásárlás időpontjától számított 2 éves időtartamig megilletik a szerződésnek nem megfelelő hibák miatti jogok.
Mennyi időt kell várni a panasz elbírálására?
A reklamációkat legkésőbb a reklámozott termék kézhezvételétől számított 14 napon belül elbíráljuk.
Hogyan lehet megrendelést leadni?
A vásárlási folyamat megfelelő intézésének részleteit lásd a Hogyan lehet vásárolni? fülben.
Adhatok le megrendelést e-mailben vagy telefonon?
Természetesen! A megre ndeléseket e-mailben (dstreethu@dstreet.eu) és telefonon 42 278 44 44 egyaránt elfogadjuk. A leadott megrendeléseket csak utánvétes fizetés esetén küldjük el, a szállítási költség pedig 20 zloty. Az ilyen megrendeléseknél nincs lehetőség kedvezményes kódok alkalmazására.
Mennyi a megrendelés átfutási ideje?
Az átfutási idő a választott fizetés és szállítás módjától függ. Az utánvétes vagy PayU/PayPal-on keresztül fizetett megrendeléseket 2 munkanapon belül dolgozzuk fel. Hagyományos banki átutalással történő fizetés esetén a csomagokat a fizetés bankszámlánkon történő jóváírását követően küldjük ki, ezért a szállítási idő 5 munkanapra is kitolódhat.
Mennyi időt vesz igénybe a megrendelés feldolgozása?
Az utánvétes vagy PayU/PayPal-on keresztül fizetett megrendeléseket 2 munkanapon belül dolgozzuk fel. Hagyományos banki átutalással történő fizetés esetén a csomagokat a fizetés bankszámlánkon történő jóváírását követően küldjük ki, ezért a szállítási idő 5 munkanapra is kitolódhat. A megrendelések feldolgozása hétfőtől péntekig tart. A 14 óra után leadott megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. Szombaton, vasárnap és ünnepnapokon nem küldünk ki csomagot.