GYÍK: A MEGRENDELÉS FELADÁSA ÉS KÉZBESÍTÉSE
A MEGRENDELÉS FELADÁSA ÉS KÉZBESÍTÉSE
Hogyan történik a küldemények kézbesítése?
A küldeményeket - előre fizetett és utánvétes - GLS, InPost, DPD futárszolgálattal vagy a lengyel posta útján szállítjuk.
Mennyi időt vesz igénybe a megrendelés feldolgozása?
Az utánvétes vagy PayU/PayPal-on keresztül fizetett megrendeléseket 2 munkanapon belül dolgozzuk fel. Hagyományos banki átutalással történő fizetés esetén a csomagokat a fizetés bankszámlánkon történő jóváírását követően küldjük ki, ezért a szállítási idő 5 munkanapra is kitolódhat. A megrendelések feldolgozása hétfőtől péntekig tart. A 14 óra után leadott megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. Szombaton, vasárnap és ünnepnapokon nem küldünk ki csomagot.
Mennyi a szállítási költség?
Az áruházunkban felszámított költségekről és a szállítási határidőkről részletes információk a Költségek és szállítási határidők menüpont alatt találhatók.
Kérhetem a megrendelésemnek a vásárlói fiókomban szereplő címtől eltérő címre való kiküldését?
A megrendelést a vásárlási során megadott bármely címre elküldhetjük. Az "Ön adatai" lépésben válassza a "Szállítás más címre" lehetőséget.
Külföldre is lehet küldeni megrendelést?
Igen, azonban a külföldi szállításokra külön szállítási árlista vonatkozik. A külföldre történő szállítás pontos költségei a Szállítási költségek és határidők menüpontban találhatók.
A futár kapcsolatba lép velem a csomag kézbesítése előtt?
A futárok nem kötelesek a csomag címzettjével a kézbesítés előtt felvenni a kapcsolatot, ezért ezt nem tudjuk garantálni.
Milyen dokumentumoknak kell a csomagban lenniük?
Minden megrendeléshez tartozik mindenkor egy eladási bizonylat és egy nyugta vagy áfás számla (a megrendeléskor kiválasztott opciótól függően).
Mi történik, ha a kézbesítési próbálkozáskor nem vagyok otthon?
Ne aggódjon! A futár legfeljebb kétszer próbál kézbesíteni. Két sikertelen kézbesítési kísérlet után a státusz "Vissza a címzettnek" státuszra változik, a csomag a helyi futárcég raktárába kerül, amit rövid idő után visszaküldenek nekünk. Sajnos nincs befolyásunk a megrendelés pontos szállítási idejére. Ezt tartsa szem előtt a szállítási cím megadásakor.
A szállítmány nem érkezett meg hozzám a megállapodott időpontban. Mit kell tenni?
Ha a csomag nem érkezik meg a megrendeléstől számított 3-7 munkanapon belül, kérjük, jelentkezzen e-mailben vagy telefonon. Ha megadja nekünk a bejelentkezési vagy rendelési számát, tanácsadónk ellenőrzi, és ha bármilyen probléma esetén segít megoldani a problémát.
Személyesen átvehetem a megrendelt terméket?
A Dstreet.pl kizárólag postai rendelés útján értékesít, ezért nem tesszük lehetővé a megrendelt áruk személyes átvételét, valamint a helyszíni reklamációkat és visszatéréseket.
Kaphatok tájékoztatást a nekem küldött csomagok lokalizációjáról?
Igen. Kapni fog egy e-mailt a fuvarlevélszámmal és a küldemény státuszának nyomon követésére vonatkozó információkkal. Az e-mailben található linkre kattintva, Ön automatikusan egy olyan oldalra kerül, ahol nyomon követheti a küldemény státuszát. További információk a Küldeménykövetés oldalon találhatók.
Mit tegyek, ha sérült csomagot kapok?
Ebben a helyzetben először is készítsen kárbejelentést a futár jelenlétében. Kérjük, azonnal tájékoztasson minket a helyzetről. Igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani ezt a problémát.
Amennyiben a futár nem járul hozzá, kérjük, vegye figyelembe (vagy emlékeztesse a szállítmányozót), hogy sérülés esetén a futárnak újra el kell szállnia a kárbejelentés felvételéhez.
A kár feltárása és a jegyzőkönyv felvétele után a küldemény a címzettnél marad. Garantáljuk, hogy segítséget nyújtunk Önnek az áru visszaküldésének folyamatában és az ügy további lebonyolításában.