GYÍK: MEGRENDELÉSEK
MEGRENDELÉSEK
Hogyan lehet megrendelést leadni?
A vásárlási folyamat megfelelő intézésének részleteit lásd a Hogyan lehet vásárolni? fülben.
Adhatok le megrendelést e-mailben vagy telefonon?
Természetesen! A megre ndeléseket e-mailben (dstreethu@dstreet.eu) és telefonon 42 278 44 44 egyaránt elfogadjuk. A leadott megrendeléseket csak utánvétes fizetés esetén küldjük el, a szállítási költség pedig 20 zloty. Az ilyen megrendeléseknél nincs lehetőség kedvezményes kódok alkalmazására.
Mennyi a megrendelés átfutási ideje?
Az átfutási idő a választott fizetés és szállítás módjától függ. Az utánvétes vagy PayU/PayPal-on keresztül fizetett megrendeléseket 2 munkanapon belül dolgozzuk fel. Hagyományos banki átutalással történő fizetés esetén a csomagokat a fizetés bankszámlánkon történő jóváírását követően küldjük ki, ezért a szállítási idő 5 munkanapra is kitolódhat.
Lehetőség van a megrendelés és a fizetési mód módosítására?
Ha módosítani kívánja megrendelését, valamelyik árut el kívánja távolítani a megrendeléséből, vagy meg módosítani akarja a kiválasztott fizetési módot, akkor - a lehető leghamarabb - lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal e-mailben (dstreethu@dstreet.eu) vagy telefonon (42 278 44 44). Az Önökhöz már elküldött megrendelésen nem lehet változtatni.
Meg lehet próbálni törölni a megrendelést, ha küld egy e-mailt a dstreethu@dstreet.eu címre, amelyben jelzi, hogy törölni kívánja a megrendelést, és a helyes adatokkal újra megrendeli. A "nem kívánt" megrendelés feladását leállítjuk, amennyiben a csomag még nem került kiküldésre.
Ha két terméket rendelek, de külön-külön, megkaphatom azokat egy csomagban?
Lehetőség van két vagy több megrendelés egy csomagban történő csoportosítására, amennyiben még közülük egy megrendelés sem került feldolgozásra. Ahhoz, hogy a 150 zloty feletti vásárlás esetén igénybe vehesse az ingyenes szállítási lehetőséget, a kiválasztott árukat egy megrendelésben kell összegyűjteni.
Figyelhetem, hogy mi történik a megrendelésemmel?
A megrendeléssel kapcsolatos alapvető információ a hozzá rendelt státusz, amelyet a fiókjába bejelentkezve láthat. Ezen túlmenően a regisztrált felhasználók számára a felhasználói fiókban egy nyomon követési lehetőséget biztosítunk, amely a kérdéses küldeményre vonatkozó információkkal rendelkező futárszolgálathoz irányít át.
Hogyan ellenőrizhetem, hogy a vásárlási folyamat sikeres volt?
Miután a megrendelését leadta, küldünk Önnek egy visszaigazoló e-mailt. Amint az árut tartalmazó csomag elhagyja a raktárunkat, küldünk Önnek egy e-mailt, amely tartalmaz egy nyomon követési linket, így láthatja, hol van jelenleg a megrendelése.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a funkció nem azonnal aktív.
Mit tehetek, ha a kedvezménykódomat nem fogadják el?
Ha problémái vannak a kedvezménykód beváltásával, kérjük, győződjön meg arról, hogy az alábbi feltételek mindegyike teljesül:
- A kedvezménykódnak van egy lejárati dátuma;
- Azokra a termékekre, amelyekre a kedvezménykódot fel kívánja használni, a promóció feltételei vonatkoznak;
- Ön nem használt ki már más kedvezménykódot az aktuális megrendeléshez.
Javasoljuk, hogy ne írja át a kódot, hanem másolja be a megadott mezőbe. Így biztos lehet benne, hogy a megadott kód helyes.
Van lehetőség a kedvezménykódok kombinálására?
Sajnos a kuponok nem kombinálhatók. Megrendelésenként csak egy kupon váltható be.
A kedvezménykód beváltható a már leadott megrendelés után is?
A kedvezményes kupont csak a kosár szintjén lehet beváltani a megrendelés leadása előtt. Technikai okokból nem lehetséges a kuponok beváltása a már leadott rendelés után. A kedvezményes kupon a következő megrendelésénél váltható be. Felhívjuk figyelmét, hogy bizonyos kedvezménykódok korlátozott lejárati idővel rendelkeznek.
Elfelejtettem megadni a kedvezménykódot a megrendelés leadásakor, kaphatok még kedvezményt?
Sajnos technikai okokból a kedvezményes kód beváltása a megrendelés visszaigazolása után nem lehetséges. A kedvezményes kupont a következő megrendelés leadásakor válthatja be a Dstreet üzletben.
Törölhetem a már megadott kedvezménykódot?
Természetesen! Lépjen a "Fiókom" részbe, lépjen a "Kedvezmények" fülre, majd válassza ki az aktív kedvezményt, és kattintson a "Deaktiválás" gombra.
A megrendelésemet helytelen címre küldték. Van lehetőség a szállítási cím módosítása a megrendelés leadása után?
A megrendelés leadása után már nem lehet módosítani, ugyanúgy, mint a szállítási módot vagy a termék méretét.
A megrendelés visszaigazolását követően csak rövid ideig van lehetőség a szállítási cím módosítására vagy a méret/modell megváltoztatására. Azonban kérjük megértését, hogy bizonyos helyzetekben a módosítások már egyáltalán nem lehetségesek. Ha ellenőrizni szeretné megrendelését, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz, vagy látogasson el a profiljába a boltunkban a "MEGRENDELÉSEK ÉS ELÉRHETŐ ESZKÖZÖK" menüpont alatt. Mielőtt leadja megrendelését, ellenőrizze, hogy az Ön által megadott szállítási cím helyes. Bárminemű módosítást a megrendelés végleges visszaigazolása előtt kell elvégezni.