GYÍK: VISSZÁRU ÉS REKLAMÁCIÓ
VISSZÁRU ÉS REKLAMÁCIÓ
Visszaadhatom a megvásárolt terméket?
Természetesen! Az interneten kötött szerződéstől az ügyfél indoklás nélkül elállhat a termék birtokba vétele napjától számított 14 (tizennégy) napon belül, vagy amikor az utolsó terméket a fuvarozótól eltérő, az ügyfél által megjelölt harmadik személy birtokába került.
Az elállás érdekében a Vevő köteles erről az Eladót postai úton küldött egyértelmű elállási nyilatkozat útján tájékoztatni, vagy az elállási nyilatkozatot kitöltve és e-mailben elküldeni a dstreethu@dstreet.eu címre. A formanyomtatvány mintája itt érhető el. A nyomtatvány használata nem kötelező. Az ügyfél bármilyen más egyértelmű elállási nyilatkozatot is küldhet a dstreethu@dstreet.eu címre. A bejelentkezett vásárló a webshop rendszerben a fiókjában elérhető fülön keresztül saját maga is hozzáadhat visszárut.
Hogyan küldhetem vissza az árut?
Küldje vissza a ruhadarabot a vásárlást igazoló bizonylattal és egy kitöltött visszaküldési űrlappal együtt az alábbi címre:
- "D-TEX" Sp. z o.o.
- ul. Jana Długosza 5
- 98-300 Wieluń
Ha nincs lehetősége nyomtatásra, csatolhat egy kézzel írott űrlapot, amelyen szerepel:
- Az Ön bolti bejelentkezési vagy rendelési száma;
- Név és kapcsolattartási telefonszám.
Visszaküldhetem az árut utánvéttel?
Erre nincs lehetőség. A webáruház nem fogad el utánvéttel visszaküldött csomagokat. A postaköltséget az áru visszaküldése előtt kell megfizetni.
Hogyan történik a pénzvisszatérítés az áruk visszaküldésekor?
A visszatérítés a visszaáru űrlapon megadott számlaszámra történik. Ha nem került megadásra, a Dstreet.co.uk ügyfélszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot.
Mennyi ideig tart a visszaküldés feldolgozása?
A visszaküldéseket legkésőbb a Dstreet által történő kézhezvételtől számított 14 napon belül kerülnek elbírálásra, a törvényben meghatározott szabályoknak megfelelően.
Emlékezzen rá:
- A visszaküldés az Ön költségére történik. Ez a költség nem kerül megtérítésre;
- Ne küldjön nekünk vissza csomagokat "utánvéttel” - technikailag nincs lehetőségünk ilyen csomagokat fogadni.
A csomagok biztonsága és a kézbesítés gyorsasága érdekében javasoljuk, hogy az árukat futárszolgálattal küldjék vissza
Mikor kapom vissza a fizetségemet?
A visszatérítést azonnal megkapja, amint a visszaküldött csomag megérkezik a raktárunkba, és azt átvizsgáltuk. Ez általában nem tart tovább 14 napnál. A visszaküldés státuszát ellenőrizheti az áruházi panelen, vagy annak a szállítónak a nyomon követési száma alapján, amellyel a csomagot az áruházunkba küldte.
Visszakapom a kedvezményes kupont, ha a megrendelés visszaküldése mellett döntök?
Ha olyan terméket küld vissza, amelynek megvásárlásakor kedvezményes kupont használt fel, a számlájára visszatérítjük azt az összeget, amelyért a terméket megvásárolta. Sajnos ugyanazon kedvezményes utalvány ismételt felhasználása nem lehetséges.
Hogyan tehetek termékreklamációt?
A termékek boltunkban történő reklamálásával kapcsolatos részletekért lásd a Visszaáru és reklamáció fület
Mennyi időm van a termék reklamálására?
Az üzletben vásárolt valamennyi termék esetében Önt a 2014. május 30-i fogyasztói jogokról szóló törvény értelmében a vásárlás időpontjától számított 2 éves időtartamig megilletik a szerződésnek nem megfelelő hibák miatti jogok.
Mennyi időt kell várni a panasz elbírálására?
A reklamációkat legkésőbb a reklámozott termék kézhezvételétől számított 14 napon belül elbíráljuk.