Biztonságos vásárlás

Visszáru és reklamáció

Kedves Ügyfél,

Ha a megrendelt termék Önök rosszul áll, ha meggondolta magát, vagy bármilyen más okból vissza szeretné küldeni - küldje vissza nekünk a vásárlást igazoló bizonylattal és egy kitöltött űrlappal együtt. Ha nincs lehetősége nyomtatásra, csatolhat egy kézzel írott űrlapot, amelyen szerepel:
  • Az Ön bolti bejelentkezési és rendelési száma;
  • Név és kapcsolattartási telefonszám.
  • Teljes cím a visszaküldéshez.
  • A visszaküldendő áru modellje, mérete és színe.
SZÁLLÍTÁSI ADATOK: OlzaLogistic - D-TEX, Ady Endre 16, 4123 Hencida
FIGYELEM: Az árut gondosan be kell csomagolni úgy, hogy az a szállítás során ne sérüljön meg.

VISSZAÁRU


Az interneten szerződést kötő, fogyasztónak is minősülő Ügyfél/Vásárló tizennégy napon belül, megfelelő írásbeli nyilatkozattal, indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A határidő betartásához elegendő annak lejárta előtt a nyilatkozatot elküldeni. A nyilatkozatot különösen a következő e-mail címre lehet elküldeni: dstreethu@dstreet.eu vagy írásban a következő címre: OlzaLogistic - D-TEX, Ady Endre 16, 4123 Hencida
  1. A szeződéstől történő elállás esetén a szerződést nem létrejöttnek kell tekinteni, és a fogyasztó mentesül minden kötelezettsége alól. A felek által nyújtott szolgáltatást változatlan formában kell visszaadni, kivéve, ha a változtatás a rendes gazdálkodás keretei között szükséges volt. A visszajuttatásnak legkésőbb tizennégy napon belül meg kell történnie. Ha a fogyasztó előleget fizetett, az előlegfizetés időpontjától kezdődően törvényes kamatot kell fizetni.
  2. A visszatérítést a Szolgáltató/Eladó a fogyasztó által megadott bankszámlaszámra teljesíti. Felhívjuk figyelmét, hogy nem fogadunk el utánvétes csomagküldést.
  3. A tizennégy napos határidőt, amelyen belül a fogyasztó elállhat a szerződéstől, adásvételi szerződés esetén a termék átadásának időpontjától, elektronikus szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetén pedig a szerződés megkötésének időpontjától kell számítani.
  4. A fogyasztónak az alábbi esetekben nincs joga elállni az interneten kötött szerződéstől:
    • A szolgáltatásnyújtást a fogyasztó beleegyezésével, a fenti 3. pontban említett határidő lejárta előtt kezdték meg.
    • A hang- és képfelvételek, valamint a számítógépes adathordozókon rögzített felvételek tekintetében, miután a fogyasztó eltávolította azok eredeti csomagolását.
    • Olyan szolgáltatásokra vonatkozó szerződések, amelyek ára vagy díjazása kizárólag a pénzpiaci ármozgásoktól függ.
    • Olyan szolgáltatások, amelyek a fogyasztó által az általa leadott megrendelésben meghatározott jellemzőkkel rendelkeznek, vagy amelyek szorosan kapcsolódnak a fogyasztó személyéhez.
    • Olyan szolgáltatások, amelyek jellegüknél fogva nem adhatók vissza, vagy amelyek tárgya gyorsan romlik.
    • Sajtókézbesítés.
    • Szerencsejáték-szolgáltatások.
EMLÉKEZZEN RÁ:
  • A visszaküldés az Ön költségére történik. Ez a költség nem kerül megtérítésre
  • Technikai okokból nincs lehetőségünk az "utánvétes" csomagok, valamint a csomagautomatákhoz és a gyűjtőpontokhoz küldött csomagok átvételére.

REKLAMÁCIÓK


A terméknek az adásvételi szerződésnek való meg nem felelése miatti igények:

  1. Az Eladó felelősségének alapja és terjedelme a természetes személy Vevővel szemben, aki a Terméket nem szakmai vagy üzleti tevékenységgel összefüggő célból vásárolja meg, a Terméknek az adásvételi szerződésnek való meg nem feleléséért, különösen a 2002. július 27-i, a fogyasztói adásvétel különös feltételeiről és a Polgári Törvénykönyv módosításáról szóló törvény (Lengyel. Közlöny, 141.sz., 1176. tétel a későbbi változásokkal).
  2. A terméknek az adásvételi szerződéssel való meg nem feleléséről szóló értesítés és a vonatkozó igény különösen a dstreethu@dstreet.eu e-mail címen vagy írásban a következő címen tehető meg: OlzaLogistic - D-TEX, Ady Endre 16, 4123 Hencida. Amennyiben ez lehetséges és szükséges annak megállapításához, hogy a termék nem felel meg a szerződésnek, a fenti címre is el kell juttatni. Felhívjuk figyelmét, hogy nem fogadunk el utánvétes csomagküldést.
  3. Az Eladó legkésőbb 14 napon belül állást foglal a Vevő igénye tekintetében. A panaszra adott választ az Ügyfél által megadott címre küldjük, kivéve, ha az Ügyfél más módot jelöl meg.
  4. A jótállással is fedezett termékek esetében az Eladó tájékoztatja, hogy az eladott fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás nem zárja ki, nem korlátozza és nem függeszti fel a vevőnek az áru szerződésnek való meg nem feleléséből eredő jogait.

A Szolgáltató által nyújtott Elektronikus Szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok és a Webáruház működésével kapcsolatos egyéb panaszok:

  1. Az Elektronikus Szolgáltatások Internetes Üzleten keresztül történő nyújtásával kapcsolatos panaszokat és az Internetes Üzlet működésével kapcsolatos egyéb panaszokat az Ügyfél különösen a dstreethu@dstreet.eu e-mail címen, vagy írásban az alábbi címen nyújthatja be: OlzaLogistic - D-TEX, Ady Endre 16, 4123 Hencida.
  2. A panasz leírásában ajánlott a panasz tárgyáról a lehető legtöbb információt és körülményt megadni, különösen a helytelenség típusát és időpontját, valamint az elérhetőséget - ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz Szolgáltató általi feldolgozását.
  3. A panasz Szolgáltató általi elbírálása legkésőbb 14 napon megtörténik.
  4. A Szolgáltató panaszra adott válasza az Ügyfél által megadott címre kerül elküldésre, kivéve, ha az Ügyfél más módot jelöl meg.
Visszáru és reklamáció - gyakran ismételt kérdések - (tovább...)
Ajánljuk, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Szívesen segítünk!
pixel